3.12.2015

Urodziny bloga i niespodzianki dla Was!!!


Jak obiecałam, tak też uroczyście obwieszczam, że mija ROK, odkąd prowadzę ten blog (nie sądziłam, że tak się dam wciągnąć). Z tej okazji przygotowałam plik książek do rozdania dla tych, którzy najszybciej odezwą się i znajdą coś dla siebie. W przypadku dużej ilości zgłoszeń, nastąpi losowanie. Jeśli postaracie się i napiszecie szybko, wyniki będą pewnie jutro:) A do wyboru proponuję smaczki ostatnich miesięcy:


1. Ignatek szuka przyjaciela
2. Albert i Mika
3. Sto nóg stonogi Fruzi
5. Tajemnica konia Dżango
6. Mieszko, ty wikingu!
7. Pierwsze koty
Piszcie w komentarzach poniżej, na pocztę mailową (madebybibi@op.pl) albo na profilu fb, co chcielibyście znaleźć w swoich skrzynkach pocztowych. A ja będę skrzętnie notować i wysyłać. Będzie mi miło, jeśli polubicie profil fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...