Te krótkie komiksowe historie oprócz przygody, hartu
ducha i poczucia humoru, przekazują ważne treści o sile drużyny, roli
wzajemnego wsparcia, potrzebie sprawdzania się w działaniu. Minecraftowi
bohaterowie są głodni przygód, wyzwań, dokonania czegoś wielkiego. Uczą
się pokonywania drogi, własnych lęków, bycia razem, pomimo wad i
smutnej przeszłości. Młody wieśniak, zombiak, który marzy o byciu
wojownikiem i zombiak, który marzy o byciu jak człowiek mają teraz
okazję, okazać ludzkie odruchy i być wojownikami przy boku mistrza
Alberika i lekko zakręconej Marguerity. Najnowsze opowieści z
nieoficjalnej serii Minecraft są zabawne i pełne przygód.
W trzecim tomie przygód "Pamiętnika 8-bitowego wojownika. Podróż przez pustynię" Marguerita wędruje z zombiakiem Blurpem i
wieśniakiem Runtem w poszukiwaniu portalu Endu. Pomimo tego,
że ma słabą orientację w terenie, jest sprytna, zachwyca towarzyszy
drogi wyrzuconym okiem, który ma im wskazać drogę do portalu. Po piętach
kroczy za nimi Alberik ze swoją uczennicą Bułą, który czuje się zdradzony i nieco zazdrosny o Margueritę. Bojowo nastawieni są na
walkę, chcą pokonać smoka Endu.
A kiedy Alberik potrzebuje pomocy "wojownicy nie cofają się przed
niebezpieczeństwem", w końcu jest to czas i miejsce dla dzielnej Marguerity i jej grupy. Poczciwy "kulawy tatuś" Alberik trochę ich wystraszył swoim
apetytem, potem mogą się tylko śmiać z jego zielonego zombiaczego nastroju.
W czwartej części przygód "Witajcie w Endzie!" cała ekipa Alberik, Buła, Marguerita, Runt i Blurp rusza do boju uzbrojona w masę strzał i pełne przygotowanie, łącznie ze strategią ucieczki w razie niepowodzenia. Choć tak naprawdę, to po przekroczeniu portalu "albo pokonujesz smoka albo umierasz". Alberik i Marguerita są świadomi niebezpieczeństwa, jakie przed nimi czeka, mają też w pamięci smutne zdarzenia z przeszłości, kiedy z całej grupy tylko oni wyszli cało uciekając przed Herobrineem. Teraz żałują swego tchórzostwa i ujawniają poczucie winy za niepowodzenie. To dlatego walkę ze smokiem chcą wziąć na siebie, oczyścić się z przeszłości. Alberik rusza w stronę kryształu Endu, pomimo dużego zagrożenia. Udowadnia tym samym, że "bezpieczeństwo tych, których kocha, jest dla niego najważniejsze"... Drużyna wraca do domu razem, bo "ludzie i potwory mogą razem tworzyć świetną drużynę", a odwaga pomaga pokonać lęki wewnętrzne.
W czwartej części przygód "Witajcie w Endzie!" cała ekipa Alberik, Buła, Marguerita, Runt i Blurp rusza do boju uzbrojona w masę strzał i pełne przygotowanie, łącznie ze strategią ucieczki w razie niepowodzenia. Choć tak naprawdę, to po przekroczeniu portalu "albo pokonujesz smoka albo umierasz". Alberik i Marguerita są świadomi niebezpieczeństwa, jakie przed nimi czeka, mają też w pamięci smutne zdarzenia z przeszłości, kiedy z całej grupy tylko oni wyszli cało uciekając przed Herobrineem. Teraz żałują swego tchórzostwa i ujawniają poczucie winy za niepowodzenie. To dlatego walkę ze smokiem chcą wziąć na siebie, oczyścić się z przeszłości. Alberik rusza w stronę kryształu Endu, pomimo dużego zagrożenia. Udowadnia tym samym, że "bezpieczeństwo tych, których kocha, jest dla niego najważniejsze"... Drużyna wraca do domu razem, bo "ludzie i potwory mogą razem tworzyć świetną drużynę", a odwaga pomaga pokonać lęki wewnętrzne.
Pamiętnik 8-bitowego wojownika. Podróż przez pustynię, t. 3,
tytuł francuskiego oryginału: Journal d'un Noob - La traversee du desert
Cube Kid scenariusz, rysunki, kolory: Pirate Sourcil, Jez, Oddolone
tłumaczenie: Agnieszka Wawrzkielewicz
wydawnictwo Jaguar, Warszawa 2020
liczba stron: 48
Pamiętnik 8-bitowego wojownika. Witajcie w Endzie! t. 4
tytuł francuskiego oryginału: Bienvenue dans l'end
Cube Kid scenariusz, rysunki, kolory: Pirate Sourcil, Jez, Oddolone
tłumaczenie: Agnieszka Wawrzkielewicz
wydawnictwo Jaguar, Warszawa 2020
liczba stron: 48
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz