Nie nie, to nie jest zwykły cyrk. To wielka zabawa akrobatów. Piękne komponenty, super pomysł na wchodzenie w interakcję. Wielkie show niezwykle utalentowanych śmiałków!
Ta gra zaskakuje. Będziesz budował elementy według wzoru z karty, ale na zmianę z innymi graczami, a każdy gracz próbuje ustawić to, co dla niego wygodne i na tyle zręcznie, by nie zburzyć tego, co już jest:) Po pierwszej rozgrywce będziesz zachwycony prostotą, jakością, satysfakcją z rozgrywki.
W swojej kolejce możesz albo dostawić figurkę akrobaty ze stołu na trampolinę, albo przemieścić akrobatę/ów (chwytając za jedną figurkę) na inną arenę. Tak obmyślaj ruchy, tak obserwuj układy akrobatyczne na 4 kartach, które trzymasz w dłoni, by zdobywać kolejne punkty za każdy właściwy, zgodny z kartą układ. Im szybciej opanujesz strategię, planowanie ruchów, i zdobędziesz 7 punktów za 7 kart, tym szybciej staniesz się zwycięzcą. A wykrzykiwać "Ale cyrk!" możesz w dowolnym momencie, kiedy tylko widzisz, że układ spełnia warunki na twojej karcie/kartach.
I bądź ostrożny, bo za zburzenie akrobatów na arenie tracisz kolejkę i odkładasz jedną kartę ze zdobytym punktem, a akrobatów, którzy spadli ustawiasz koło areny.
W swojej kolejce możesz albo dostawić figurkę akrobaty ze stołu na trampolinę, albo przemieścić akrobatę/ów (chwytając za jedną figurkę) na inną arenę. Tak obmyślaj ruchy, tak obserwuj układy akrobatyczne na 4 kartach, które trzymasz w dłoni, by zdobywać kolejne punkty za każdy właściwy, zgodny z kartą układ. Im szybciej opanujesz strategię, planowanie ruchów, i zdobędziesz 7 punktów za 7 kart, tym szybciej staniesz się zwycięzcą. A wykrzykiwać "Ale cyrk!" możesz w dowolnym momencie, kiedy tylko widzisz, że układ spełnia warunki na twojej karcie/kartach.
I bądź ostrożny, bo za zburzenie akrobatów na arenie tracisz kolejkę i odkładasz jedną kartę ze zdobytym punktem, a akrobatów, którzy spadli ustawiasz koło areny.
Proste zasady, wielka przyjemność grania, wchodzenie w interakcję i burzenie planów współgraczy, błyskawiczne wypatrywanie swoich układów z kart, emocje, staranność o subtelne przemieszczanie postaci. Doskonała jakość wykonania drewnianych figur z pięknie namalowanymi akrobatami, operowanie nimi sprawia frajdę, ładna grafika kart z obu stron. Przyjemne zasady i komfort grania w 2-4 osób. Właściwie nie znajduję w tej grze nic, co mogłoby jej ujmować, może mniejsze pudełko, ale tam się muszą się zmieścić wszyscy "najwięksi akrobaci świata", którzy wygodnie zajmują swoje miejsca w drodze na pokaz do innego miasta:)
Gra fascynuje dzieci o upodobaniach sportowo-zręcznościowych. Oprócz grania według zasad są w stanie wychwycić z niej jeszcze więcej: budowanie wież i konstrukcji, operowanie tekturowymi krążkami, podrzuty, wychwytywanie ciężkości i chwiejności układów z dodatkowymi elementami.
Super sprawa. Elementy gry wykonane są bardzo starannie, nie należy ich niszczyć:)
Super sprawa. Elementy gry wykonane są bardzo starannie, nie należy ich niszczyć:)
Ale cyrk!
Marco Teubner
ilustracje: Marie Cardouat
wydawnictwo Granna, Warszawa 2018
wiek 6+, dla 2-4 osób, czas rozgrywki około15 minut
zawartość opakowania: 9 drewnianych klocków z postaciami akrobatów, 53 karty z układami akrobatycznymi, 3 areny cyrkowe, instrukcja
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz