18.07.2024

AMD: Moje pierwsze zwierzęta/Mój pierwszy zegar

Bawimy się z serią Akademia Mądrego Dziecka. Kręcimy kółkami, szukamy ukrytych zwierząt, sprawdzamy jak chodzą wskazówki zegara. Książki przeznaczone są na wiek przedszkolny. Poszerzają wiedzę o świecie i objaśniają wybrane zagadnienia.

 

Moje pierwsze zwierzęta to kolorowa książeczka z ruchomymi obrazkami do wyszukiwania, która zachęca małego czytelnika do poznawania świata zwierząt, nazywania gatunków, szukania i odkrywania kolejnych ekosystemów: las, sawanna, Arktyka, morze. Każda rozkładówka to inny ekosystem i kilka wybranych gatunków zwierząt. To ciekawa propozycja wspólnej zabawy i nauki, a z czasem sztuki odczytywania pojedynczych wyrazów. 

Mój pierwszy zegar to książka przygotowująca do nauki korzystania z zegarka. Bohaterami są cztery zwierzaki - tygrys, słonica, żyrafa i krokodyl, które pokazują, jak wygląda ich dzień, o której wstają, jedzą śniadanie, o której mają zajęcia, obiad czy wracają do domu. Wszystkie wykonywane przez nich czynności mają podaną godzinę. Dziecko śmiało może samo przesuwać wskazówki zegara, by pokazać konkretną godzinę danej czynności. Książka dla bystrego przedszkolaka, by doskonaliło sztukę odczytywania i określania godzin.

Mój pierwszy zegar. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwszy zegar, Rhea Gaughan, Mara van der Meer, Natalie Munday, Kylie Hamley

wydawnictwo HarperKids, Warszawa 2024

liczba stron: 10

Moje pierwsze zwierzęta. Akademia Mądrego Dziecka

Roger Priddy, il. Becky Down, tł. Katarzyna Grzyb

wydawnictwo HarperKids, Warszawa 2024

liczba stron: 10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...