7.05.2022

Akademia Mądrego Dziecka: Moja pachnąca książeczka z kolorami: Mój dzień i Ogród

Pachnące książeczki dla najmłodszych zaskakują i cieszą. Łączą w sobie poznawanie i odkrywanie świata. Ukryte w nich zapachy sprawiają, że trudno się im oprzeć. A kiedy otwieramy pierwsze i kolejne karty, koniecznie trzeba zajrzeć w okienko, potrzeć łapką wybrane miejsca na twardych kartach i odgadnąć prezentowany zapachy. A przy tym poznawać kolory i szukać przedmiotów w danym kolorze wokół siebie.

 

Książeczki Mój dzień i Ogród to kilkanaście podstawowych kolorów, nazywania przedmiotów w danej barwie, odkrywania zapachów. Tych z codziennego dnia i cudownych z ogrodu. Zapach zielonego świerka, mięty, czerwonej truskawki, fioletowego bzu czy lawendy, żółtej cytryny. Pocieraj i odgaduj. Otwieraj okienka i daj się zaskoczyć. Zapamiętuj nasycone kolory, otwieraj okienka, baw się dobrze. To przyjemna uczta dla zmysłów i pobudzanie powonienia. Szukaj przedmiotów w danych kolorach w najbliższym otoczeniu. Szukaj zapachów wokół siebie, zapamiętuj nazwy roślin, zwierząt, tego, co w ogrodzie, parku, w kuchni czy w łazience. Ćwicz rączkę poprzez otwieranie okienek i pocieranie kart. A może masz ochotę na spróbowanie nowych smaków, które poznałeś w książce?


Akademia Mądrego Dziecka: Moja pachnąca książeczka z kolorami: Mój dzień (fr. Mon premier livre des odeurs et des couleurs - Le jardin)

Mr Iwi, tł. Katarzyna Grzyb

wydawnictwo HarperCollins, Warszawa 2022

liczba stron: 14

Akademia Mądrego Dziecka: Moja pachnąca książeczka z kolorami: Ogród (fr. Mon premier livre des odeurs et des couleurs - Le journee)

Mr Iwi, tł. Katarzyna Grzyb

wydawnictwo HarperCollins, Warszawa 2022

liczba stron: 14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...