Trzeba znaleźć przeciwnika, rzucić kostką i rozpocząć grę. Kto pierwszy odpowie prawidłowo na pytania dostosuje się do wytycznych i dotrze do mety, wygrywa. Gra stanowi pomoc w nauce poruszania się po ulicach i ścieżkach rowerowych w mieście, uczy, co znaczą znaki drogowe, sygnalizacja świetlna, oznakowanie pojazdu i siebie odblaskami.
Na planszy można dotrzeć do przystani i popłynąć promem, wpaść w poślizg albo zatankować paliwo. Gra przeznaczona dla chłopców, których fascynuje ruch pojazdów i samochody. Uczy zdrowej rywalizacji (choć u nas oznacza pisk albo płacz:(, orientacji strona lewa-prawa, rozpoznawania znaków drogowych, stosowania się do wytycznych, utrwalenia zasad ruchu drogowego.
Na planszy można dotrzeć do przystani i popłynąć promem, wpaść w poślizg albo zatankować paliwo. Gra przeznaczona dla chłopców, których fascynuje ruch pojazdów i samochody. Uczy zdrowej rywalizacji (choć u nas oznacza pisk albo płacz:(, orientacji strona lewa-prawa, rozpoznawania znaków drogowych, stosowania się do wytycznych, utrwalenia zasad ruchu drogowego.
Za grę dziękuję AWM.

Zostań kierowcą
wiersz Agnieszka Frączek
projekt graficzny Piotr Kozera
Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
AWM, Janki k. Warszawy 2013
dwie plansze złożone w harmonijkę-książkę