26.02.2016

CV - gra planszowa


Super zabawa w układanie swojego życia kartami z humorystycznymi, ładnie wykonanymi ilustracjami i zupełnie nowymi możliwościami. Początkowo ilość zasad wydawała mi się nie do ogarnięcia. Po pierwszej rundzie było już dobrze. A kolejną nawet wygrałam!

Elementy gry wykonane są rewelacyjnie: karty (kolorowe i z poczuciem humoru), kostki, żetony (czarna grafika na białym tle), śliczny żeton startowy z rowerem, mikruśny notesik z ołówkiem.
Zasady w skrócie wyglądają następująco: są 3 etapy życia: dzieciństwo, młodość i starość, na które składają się poszczególne karty. Wyrzucanie kostkami (jeden do trzech razy w zależności od szczęścia i ułożenia kart) i dobieranie kart. Wszystko obostrzone wieloma zasadami, rozrysowanymi symbolicznie i opisanymi w instrukcji. Przy dobrej passie z przyjemnością wyrzuca się buźki, które oznaczają wybór dowolnej karty. Żetony i symbole na kartach wyznaczają to, którą kartę mogę wybrać do swojego cv. Przy pechu, który zdarza się dość często, wyrzuca się zgryźliwe uśmiechy, które w liczbie trzech nakazują zrezygnować z już posiadanej karty. Niuansów jest dużo dużo więcej, ale logicznie wynikają z siebie i są wyrysowane na kartach i żetonach. Dość łatwe w zapamiętaniu i zastosowaniu.
Zadaniem jest ułożenie swojego życiorysu w taki sposób, by w końcowym rozliczeniu uzyskać jak największą liczbę punktów. A dzieje się to w trakcie każdej kolejki poprzez odpowiednie zakupy, realizację indywidualnych i wspólnych celów, gromadzenie karty zdrowia, wiedzy, relacji. Im więcej tych kart mamy, tym więcej punktów otrzymamy na koniec.

Wyborów mamy dużo (studia czy praca, jedno dziecko czy bliźniaki, siłownia czy rower), możliwości też. Wybieramy różne opcje, rezygnujemy z czegoś na korzyść innej drogi życiowej:), wygrywamy lub przegrywamy w zależności od wyborów i losu, jak w życiu... Polecam rodzinnie, towarzysko, zwłaszcza dla osób w wieku 10+, którzy mają wolną godzinę do półtorej i chcą prężnie ją wykorzystać. Budowanie własnej historii sprawia dużo frajdy.


Zestaw zawiera:
– 87 kart, planszę
– 7 kości, 49 żetonów
– notes punktacji, ołówek
– instrukcję

autor: Filip Miłuński, grafika: Piotr Socha
wydawca: Granna 

Łączymy siły z projektem: 
http://mamajanka.blogspot.com/2016/02/grajmy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...