11.07.2016

Byłem taki dzielny


Nakładem wydawnictwa Olesiejuk wyszła seria sympatycznie wykonanych książeczek dla najmłodszych odbiorców. Każdy z tytułów traktuje o innym zachowaniu i objaśnia, co znaczy być dzielnym, dobrym, miłym czy grzecznym.

Codzienne sytuacje mijają niepostrzeżenie. Nie zawsze jesteśmy w stanie okazać, powiedzieć dziecku, że właśnie pokazało, jakie jest odważne, dzielne, że takie zachowanie zasługuje na pochwałę. Proste ilustracje i krótkie zdania w tych książeczkach pokazują najmłodszym, jak właściwie zachowywać się w codziennych sytuacjach, jak odnosić się wobec innych osób, jak wreszcie radzić sobie z emocjami, w jaki sposób wyrażać je w sposób akceptowalny przez środowisko. Rytmicznie powracają te same zdania, które podobają się maluszkom i pomagają w kolejnych sytuacjach. Np. przepędziłem potwora z wanny - byłem taki dzielny, zjadłem wszystkie warzywa - byłem taki dzielny. A na koniec: poczułem, że mogę tak wiele!:)

Byłem taki dzielny tytuł oryginału: I've been brave
Jen Porter, ilustracje: Katie Saunders
wydawnictwo Olesiejuk, Ożarów Mazowiecki 2016
liczba kartonowych kart: 14

Książeczki można kupić w sklepie internetowym www.swiatksiazki.pl. Znajduje się tam cała, dostępna aktualnie oferta Wydawnictwa Olesiejuk, a rabaty bardzo często osiągają 30%. Książki zamówione przez sklep internetowy można bezpłatnie odbierać w sieci sklepów Księgarnie Świat Książki na terenie całej Polski. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...