Poznajcie Ralpha Demolkę, wielkiego silnego bohatera, który w głębi serca chce być bardziej łagodnym, docenionym i zauważonym. Demolka to skutek uboczny jego niezdarnych poczynań. Zajrzyjcie do trzech książeczek aktywizacyjnych, które dzieciaki zrobią w mig, nie zauważając, że z bohaterem nie straszne im rysowanie, rozwiązywania zagadek i poznawanie podstawowych pojęć związanych z oswajaniem internetowych czeluści. A nawet trening tabliczki mnożenia!:)
"Disney. Ralph Demolka w internecie. Demoluj i naprawiaj. Rozwiązuj, bazgrol, wycinaj" to zestaw zadań dla dziecka w wieku wczesnoszkolnym. Zaczyna się od logowania, odpalania kapsuły, szukania końca internetu, potem jest cięcie strony-przerywanie zapory sieciowej, by wywołać sprytnego Feliksa. To szereg zadań w tonacji internetowych poleceń i słownictwa, które trzeba wykonać ręcznie, w tym zeszycie zadań, używając kredek, nożyczek, mazaków, papieru! To ubieranie Ralpha, składanie harmonijki, zmagania z pikselowymi naklejkami, a nawet internetowa gimnastyka (oj, przyda się, przyda:).
"DISNEY UCZY. Ralph Demolka w internecie. Oswajacz internetu" to książka edukacyjna, która wyjaśnia czym są podstawowe słowa i czynności wykonywanie w sieci. Wyjaśniane i utrwalane przy pomocy ćwiczeń. To taki mini podręcznik do informatyki dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Warto, by wchodząc do sieci, znały je i rozumiały. A są to np. awatar, płyta główna, ładowanie, światłowód, program antywirusowy, ciasteczka, logowanie, aukcja.
"DISNEY UCZY. Ralph Demolka w internecie. Tabliczka mnożenia" to wspaniale skonstruowany zestaw zadań do zabawy w mnożenie. Ciekawostki ułatwiające opanowanie tabliczki, triki, które pomagają zapamiętać kolejne wyniki, to także zabawa w naklejanie. Ralph zachęca do fascynującej gry, jaką jest matematyka. Pokazuje, jak omijać przeszkody i pułapki liczenia, jak liczenie może być frajdą. A na koniec memomnożenie, czyli gotowe kartoniki do wyjęcia i utrwalania tabliczki mnożenia poprzez wspaniale proste i niezawodne memo.
"Disney. Ralph Demolka w internecie. Wejdź do gry" to plejada osobowości, które można spotkać w salonie gier i zadania z nimi. Łamigłówki sudoku, pikselowe uzupełnianie układanek (typu blokus), dodawanie na podstawie wartości symboli, kodowanie, szyfrowanie, ściganie po labiryntach, rysowanie bohaterów, naklejanie brakujących elementów. 32 strony wytężonego skupienia i zabawy.
Disney. Ralph Demolka w internecie
Demoluj i naprawiaj. Rozwiązuj, bazgrol, wycinaj
wydawnictwo AMEET, Łódź 2019
liczba stron: 48+2 strony naklejek
Disney Uczy. Ralph Demolka w internecie
Oswajacz internetu
wydawnictwo AMEET, Łódź 2019
liczba stron: 48+2 strony naklejek+1 strona z szablonami
Disney Uczy. Ralph Demolka w internecie
Tabliczka mnożenia
wydawnictwo AMEET, Łódź 2019
liczba stron: 32+2 arkusze wypychanek
Disney. Ralph Demolka w internecie
Wejdź do gry
wydawnictwo AMEET, Łódź 2019
liczba stron: 32+2 strony naklejek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz