9.10.2015

3 pytania do Was!!


Za sprawą nominacji Liebster Blog Award mojej odkrytej niedawno filii odpowiadam na pytania. 
Choć jestem lekko skrępowana, skonfudowana, dziękuję za wyróżnienie:) 

 1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
 Mistrzyni słowa PT:)

2. Kiedy miewasz najlepsze pomysły? 
Rzadko mi się to zdarza, ale dzieje się to zdecydowanie podczas jazdy rowerem.

3. Czy w dzieciństwie wierzyłaś w coś niezwykłego, śmiesznego (jak np. to że z pestek wyrosną w brzuchu drzewa)?  
Wydawało mi się, że na drzewach przy kościele mieszkają sowy.
Myślałam, że nikt nie zauważy, że ścięłam sobie włosy, dlatego do obiadu siadłam w letnim kapeluszu.

4. Jaką porę roku lubisz najbardziej? 
Bezsprzecznie LATO.

5. Jaką książkę polecasz na długie zimowe wieczory? 
Popteologię w ujęciu Szymona Hołowni.

6. Oceniasz książki po okładce? 
Zwracam na nią uwagę.

7. Co wolisz - kino czy teatr? 
Kino

8. Czuję się naprawdę zrelaksowana, 
gdy poznaję zakątki z bliskimi mi osobami.

9. Najdziwniejsza rzecz, którą nosisz zawsze w torebce? 
Torebka jest mi trochę obca, a w plecaku czasem znajduję zabawki. Skąd one się tam biorą?

10. Czy masz jakieś zwierzę w domu? Opowiesz coś o nim? 
Nie mam.

11. Twoje marzenia są raczej przyziemne, czy dajesz się ponieść fantazji? 
Fantazje to moja specjalność, za dużo czytam:) 

Do dalszej zabawy wybieram:

A pytania są następujące:

1. I po co to wszystko?
2. To dość kłopotliwe, gdy...
3. Fascynują mnie:

Zapraszam do zabawy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...