23.02.2015

Proszę mnie przytulić


"Proszę mnie przytulić" to ciepła, prosta opowieść o tym, że najlepsze na świecie jest mocne przytulenie się do kogoś". To sposób na poprawienie humoru i "na wiele różnych rzeczy".

Od takiego wniosku zaczynają dzień Tata Niedźwiedź i Syn Niedźwiadek, a potem szukają ochotników w lesie:) -"Tato, a co byś powiedział, gdybyśmy teraz poszli i przytulili Pana Bobra? - Powiedziałbym, synu: na co jeszcze czekamy?" I w ten oto sposób rozpoczynają wędrówkę po lesie i przytulają kolejno napotkanych sąsiadów: bobra, zaskoczoną i nieśmiałą Pannę Łasiczkę, wystraszone Zające, strasznego Wilka... i całą resztę zwierząt małych i dużych, mniej lub bardziej puchatych. Nawet maleńką kolorową Gąsiennicę, oczywiście najdelikatniej jak potrafią na świecie. Bo "przytulenie zawsze działa pozytywnie"...

Ilustracje Emilii Dziubak to dowcip, wdzięk, urok, bajeczność, ech... też bym tak chciała, zobaczcie sami. A tak się robi misia. Zresztą i do tekstów pana Wechterowicza i do ilustracji pani Dziubak mam coraz większą słabość...
Znam jeszcze innych pozytywnych szaleńców, którzy śpiewają o przytulaniu:) Znacie ich? "Non stop przez cały dzień, tulmy się tak jak Pleń...", czyli zespół Łąki Łan. Dzieci uwielbiają te rytmy i naśladowanie grających i śpiewających wielkich owadów (zwłaszcza Niesfornego Bonka czy Mega Motyla:)

prosze-mnie-przytulic 
Proszę mnie przytulić
Przemysław Wechterowicz
ilustracje Emilia Dziubak
Agencja Edytorska Ezop
Warszawa 2013
liczba stron: 40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...