16.09.2024

Muminek. Mała Mi i dziki wiatr

Jesienna gwałtowna wichura w Dolinie Muminków nie może wprawiać w dobry nastrój. Mała Mi jest tego doskonałym przykładem.

Kiedy nad doliną szaleje wichura malusi Gryzilepek szuka schronienia w domu Muminków. Wszyscy są na tak, oprócz Małej Mi, która z właściwym sobie tupetem wychodzi z domu, bo nie chce dzielić z nim pokoju. A kiedy chce udowodnić, jak super jest bawić się latawcem, kiedy wieje tak mocny wiatr, latawiec utyka wysoko na drzewie. "Ten paskudny wiatr próbował mi go ukraść!" Co teraz? Jak go stamtąd zabrać? Z pomocą przybywa mały Gryzilepek. Teraz czeka na nich coś, co być może zjedna skołatane nerwy i pozwoli wrócić do ciepłego bezpiecznego domu troskliwych Muminków.

Opowiadanie jest zaproszeniem do spędzenia chwili w świecie uroczych oryginalnych Muminków. Piękna grafika stworzona na bazie oryginalnych grafik Tove Jansson oraz treść dostosowana jest do najmłodszych odbiorców w wieku przedszkolnym.



Muminek. Mała Mi i dziki wiatr (ang. Moomin: Little My and the Wild Wind)

na podstawie opowiadań Tove Jansson, il. Moomin Characters, tł. Regina Mościcka

wydawnictwo HarperKids, Warszawa 2024

liczba stron: 32

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...