19.03.2024

Moje pierwsze kolory. AMD

Przesuń strzałkę na okładce, wybierz kolor na kole i zajrzyj do środka. Co tu czeka? Zabawy, zadania i poznawanie kolorów. 

Wypadł kolor brązowy? Pomóż niedźwiadkowi przejść przez labirynt sklepu i nazwać wszystkie brązowe produkty do jedzenia. A może znasz jeszcze jakieś? Szukasz koloru zielonego? Odrywaj i nazywaj okienka z elementami z zielonego ogrodu: liść, trawa, żaba. A może teraz żółty? Poszukaj i policz ile jest kasków na placu budowy, a ile żółtych kamizelek? A może pobawimy się w odszukiwanie par czarno-białych zwierząt? Znasz je wszystkie?

Każda rozkładówka to inny pomysł na zabawę i zaangażowanie rączek i głowy maluszka. A po wielokrotnej lekturze gama kolorystyczna i skojarzenia zostają naturalnie w głowie. W serii ukazały się również: Mój pierwszy zegar, Moje pierwsze zadania przedszkolaka oraz Moje pierwsze zwierzęta.


Moje pierwsze kolory. Akademia Mądrego Dziecka (ang. My First Colours)

Roger Priddy, il. Jake McDonald w stylu Becky Down, tł. Katarzyna Grzyb

wydawnictwo HarperKids, Warszawa 2024, liczba stron: 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...